Home Blog Page 158

Στον Καναδά ο Κυριάκος Μητσοτάκης

0
Στον Καναδά ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Για πρώτη φορά από το 2019 που εκλέχτηκε πρώτη φορά πρωθυπουργός • Συνάντηση με Τρουντό • Ολοκληρώνεται το deal για την αγορά 7 νέων Canadair

Με επίσημη ανακοίνωση από το γραφείο του πρωθυπουργού του Καναδά, Τζάστιν Τρουντό, έγινε γνωστό ότι ο ομόλογός του πρωθυπουργός της Ελλάδας, Κυριάκος Μητσοτάκης, θα επισκεφθεί το Μόντρεαλ του Κεμπέκ και το Τορόντο του Οντάριο στις 24 και 25 Μαρτίου 2024.

«Ως σύμμαχοι του ΝΑΤΟ και σταθεροί εταίροι, η επίσκεψη θα είναι μια ευκαιρία να εμβαθύνουμε τη φιλία μεταξύ Καναδά και Ελλάδα» αναφέρει το Γραφείο Τύπου του κ. Τρουντό.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο Πρωθυπουργός Τρουντό και ο Πρωθυπουργός Μητσοτάκης θα προωθήσουν τη συνεργασία για κοινά συμφέροντα, συμπεριλαμβανομένων του εμπορίου και των επενδύσεων, της δράσης για το κλίμα και της δημιουργίας καλών θέσεων εργασίας μεσαίας τάξης. Οι ηγέτες θα διερευνήσουν επίσης τρόπους αντιμετώπισης περιφερειακών και παγκόσμιων προκλήσεων, όπως η υποστήριξη της Ουκρανίας στον αγώνα της ενάντια στον απρόκλητο πόλεμο της Ρωσίας, η υπεράσπιση της βασισμένης σε κανόνες διεθνούς τάξης και η προώθηση της δημοκρατίας σε όλο τον κόσμο. 

Η επίσκεψη του Πρωθυπουργού Μητσοτάκη θα βασιστεί στη στενή σχέση Καναδά και Ελλάδας, που βασίζεται σε κοινές αξίες και στους στενούς δεσμούς του λαού μας.

«Ο Καναδάς και η Ελλάδα είναι εταίροι, σύμμαχοι και φίλοι. Όταν εργαζόμαστε μαζί, δημιουργούμε καλές θέσεις εργασίας, αυξάνουμε το εμπόριο και τις επενδύσεις, αναλαμβάνουμε δράση για το κλίμα και προστατεύουμε τις δημοκρατίες. Ανυπομονώ να καλωσορίσω τον Πρωθυπουργό Μητσοτάκη στον Καναδά και να προωθήσουμε το έργο μας που θα κάνει τη ζωή καλύτερη για τους Καναδούς και τους Έλληνες», ανέφερε με δηλώσεις του ο Τζάστιν Τρουντό.

Ως ενημέρωση να αναφερθεί ότι:

• Αυτή θα είναι η πρώτη επίσημη επίσκεψη του Πρωθυπουργού Μητσοτάκη στον Καναδά μετά την εκλογή του στην πρωθυπουργία της Ελλάδας το 2019.

• Ο Καναδάς και η Ελλάδα έχουν το ίδιο πνεύμα σε βασικά παγκόσμια και περιφερειακά ζητήματα και συνεργάζονται στενά σε μια σειρά πολυμερών θεσμών, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Εθνών, του ΝΑΤΟ, του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης, του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου και της Γαλλοφωνίας.

• Υπολογίζεται ότι 270.000 Καναδοί είναι ελληνικής καταγωγής.

• Το 2023, το αμφίδρομο διμερές εμπόριο αγαθών με την Ελλάδα έφτασε τα 585 εκατομμύρια δολάρια.

• Ο Καναδάς και η Ελλάδα διατηρούν διπλωματικές σχέσεις για περισσότερα από 80 χρόνια.

ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ CANADAIR

Κατά την επίσκεψη του κ. Μητσοτάκη στον Καναδά, τις επόμενες ημέρες, θα ολοκληρωθεί η συμφωνία για την απόκτηση νέων πυροσβεστικών αεροπλάνων Canadair, όπως προκύπτει από συνέντευξη που παραχώρησε ο πρωθυπουργός της Ελλάδας στη μεγάλη καναδική εφημερίδα «The Globe and Mail».

«Πρόκειται για μία μεγάλη αγορά για την Ελλάδα» δήλωσε, σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο πρωθυπουργός, σημειώνοντας πως το συνολικό κόστος για την προμήθεια των νέων αεροπλάνων από την καναδική De Havilland ανέρχεται σε περίπου 360 εκατομμύρια ευρώ. Η συμφωνία προβλέπει την αγορά πέντε αεροσκαφών τύπου DHC-515, μέσω του εξοπλιστικού προγράμματος «ΑΙΓΙΣ», για τις ανάγκες της Πυροσβεστικής και ακόμα δύο, μέσω του μηχανισμού πολιτικής προστασίας rescEU της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τα δύο τελευταία θα έχουν ως έδρα την Ελλάδα και θα επιχειρούν κανονικά στη χώρα μας, όμως θα έχουν ως προτεραιότητα τις αποστολές ευρωπαϊκής βοήθειας σε περίπτωση μεγάλων πυρκαγιών σε άλλη χώρα. Η εφημερίδα σημειώνει ότι η Ελλάδα, όπως και ο Καναδάς, αντιμετωπίζει όλο και πιο σφοδρές πυρκαγιές και η χώρα μας θέλει να ενισχύσει το στόλο των πυροσβεστικών αεροσκαφών της.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ

Πέραν της συμφωνίας για τα νέα Canadair, και τη συνάντησή του με τον Τζάστιν Τρουντό, ο πρωθυπουργός αναμένεται να έχει επαφές με την ομογένεια και τη διασπορά και να παρουσιάσει στην επιχειρηματική κοινότητα του Καναδά, μέλους του G7, τις επενδυτικές ευκαιρίες που προσφέρει η ανάκαμψη και ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας.

Στη συνέντευξη, ο Κυριάκος Μητσοτάκης χαρακτηρίζει «ανεξήγητο» το κενό των 41 ετών από την τελευταία επίσκεψη Έλληνα πρωθυπουργού στον Καναδά, «δεδομένων των ισχυρών δεσμών» μεταξύ των δύο χωρών (ο Ανδρέας Παπανδρέου ήταν ο προηγούμενος πρωθυπουργός που είχε επισκεφτεί τον Καναδά το 1983).

«Είχα θέσει ως προτεραιότητα να επισκεφθώ επίσημα τον Καναδά για να συζητήσω με την ελληνοκαναδική κοινότητα και να μιλήσω για την οικονομική πτυχή της συνεργασίας μας», σημειώνει ο κ. Μητσοτάκης.

Σύμφωνα με την «The Globe and Mail», κατά την επίσκεψή του στον Καναδά ο κ. Μητσοτάκης θα μεταφέρει το μήνυμα ότι η οικονομία της Ελλάδας δε συνιστά πλέον μια «χαμένη υπόθεση» και ότι η χώρα είναι ανοιχτή για επενδύσεις, με στόχο να καταστεί ένας από τους κόμβους τεχνολογίας και logistics της Μεσογείου, προσθέτοντας μάλιστα πως η ελληνική οικονομία σημειώνει μία από τις κορυφαίες επιδόσεις στην Ευρώπη.

Ειδικότερα, η εφημερίδα τονίζει ότι τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα ακολούθησε μια στρατηγική φοροελαφρύνσεων, δικαιότερου πτωχευτικού δικαίου, εξορθολογισμού και ψηφιοποίησης των δημόσιων υπηρεσιών της, επιτάχυνσης των ιδιωτικοποιήσεων και απαλλαγής των τραπεζών της από μεγάλο αριθμό μη εξυπηρετούμενων δανείων, ώστε να μπορούν να δανείζουν ξανά.

Το δημοσίευμα φιλοξενεί, μάλιστα, μια πρόσφατη δήλωση του Καναδού μεγαλοεπενδυτή Πρεμ Γουάτσα, διευθύνοντα συμβούλου της Fairfax, η οποία έχει σημαντική περιουσία στην Ελλάδα, ο οποίος χαρακτήρισε τη χώρα μας «την καλύτερη χώρα στην Ευρώπη για επενδύσεις».

© Γραφείο Τύπου καναδού

πρωθυπουργού & iefimerida.gr

Ο βουλευτής της ΝΔ Παναγιώτης (Τάκης) Θεοδωρικάκος επισκέφθηκε το Μόντρεαλ

0
Ο βουλευτής της ΝΔ Παναγιώτης (Τάκης) Θεοδωρικάκος επισκέφθηκε το Μόντρεαλ

ΤΑ ΝΕΑ Το Σάββατο 16 Μαρτίου, στη Μικρή Βουλή της Ελληνικής Κοινότητας Μείζονος Μόντρεαλ, ο πρώην υπουργός Προστασίας του Πολίτη και βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, κ. Παναγιώτης Θεοδωρικάκος, παρέθεσε ενημερωτική συνέντευξη Τύπου, στα πλαίσια της περιοδείας του στον Καναδά για την προώθηση της Επιστολικής Ψήφου.

Παραθέτουμε την ομιλία του καθώς και τις απαντήσεις που έδωσε στη συνέντευξη Τύπου:

«Θα ήθελα να εκφράσω την πολύ μεγάλη χαρά και τη συγκίνησή μου που βρίσκομαι εδώ στο Μόντρεαλ, σε μια μεγάλη πόλη της φιλόξενης χώρας του Καναδά, στην οποία χτυπάει πάρα πολύ δυνατά η καρδιά της Ελλάδας. Mου έχει δοθεί η δυνατότητα να έχω άμεσες συζητήσεις με τον κύριο Πρόεδρο της Ελληνικής Κοινότητας της Μείζονoς Μόντρεαλ. Ένιωσα ξεχωριστά συναισθήματα χαράς και συγκίνησης βλέποντας τα εκατοντάδες Ελληνόπουλα στο Σαββατιανό σχολείο, να προετοιμάζονται με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό για τον εορτασμό της εθνικής μας επετείου της 25ης Μαρτίου. Φέτος πιστεύω, οι εορτασμοί θα έχουν ξεχωριστή λαμπρότητα, καθώς, αν δεν κάνω λάθος, για πρώτη φορά στην ιστορία, θα γίνουν με τη συμμετοχή του Πρωθυπουργού της Ελλάδας, Κυριάκου Μητσοτάκη, και του Καναδού Πρωθυπουργού του κυρίου Τρoυντό. Η ομογένεια εδώ, χωρίς καμία αμφιβολία, παράγει ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο. Κρατάτε ζωντανή τη φωνή και την παρουσία της Ελλάδας, τιμάτε την πατρίδα μας και μας κάνετε περήφανους. Στέκομαι ιδιαίτερα στο ξεχωριστό θετικό έργο που παράγεται σε ό,τι αφορά την εκπαίδευση των ελληνόπουλων και το να κρατήσουμε ισχυρή και ζωντανή την ελληνική γλώσσα ανάμεσά τους και ανάμεσα και σε άλλους πολίτες, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την ελληνική ιστορία, την ελληνική γλώσσα και την ελληνική ταυτότητα. Η διάθεση της κυβέρνησής μας να στηρίξουμε με όλες τις δυνάμεις την ελληνική ομογένεια είναι δεδομένη και εκφράζεται με πάρα πολλούς τρόπους. Πάντοτε βέβαια υπάρχει το περιθώριο να κάνει κανείς πολύ περισσότερα πράγματα προκειμένου να κρατάμε την Ομογένειά μας δυνατή. Η εδώ παρουσία μου συνδέεται ιδιαίτερα με την αποστολή μου να βοηθήσω στο να γίνουν γνωστά πράγματα που η Βουλή των Ελλήνων καθιέρωσε πλέον και κυρίως τη δυνατότητα των Ελλήνων της Ομογένειας να ψηφίζουν χωρίς εξαιρέσεις και χωρίς διακρίσεις από τη χώρα στην οποία βρίσκονται. Θέλω, λοιπόν, να απευθύνω ένα άμεσο κάλεσμα προς όλους τους Έλληνες και τις Ελληνίδες που είναι εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους του Υπουργείου Εσωτερικών, αυτή τη φορά να ψηφίσουν στις ευρωεκλογές στις αρχές Ιουνίου.

Δεν υπάρχει πλέον καμία εξαίρεση, δεν υπάρχει καμία διάκριση και κανένα κριτήριο. Στις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές, ψήφισαν μόνο γύρω στους 25.000 Έλληνες απόδημοι.

Φέτος όποιος πολίτης θέλει να ψηφίσει, να εγγραφεί στην ηλεκτρονική σελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών στο epistoliki.ypes.gov.gr ή, εάν κάποιος έχει δυσκολία να χειριστεί το ίντερνετ, μπορεί με μια απλή επίσκεψη στο προξενείο να το κάνει. Δε χρειάζεται τίποτε άλλο παρά ένα απλό έγγραφο ταυτοποιητικό, είτε είναι η ελληνική ταυτότητα, είτε το διαβατήριο, ή και καναδέζικο έγγραφο ταυτότητας, προκειμένου για την ταυτοπροσωπία του συγκεκριμένου ανθρώπου.

Η συμμετοχή των Ελλήνων της Ομογένειας σε αυτές τις εκλογές είναι πάρα πολύ σημαντική.

Πρώτον, γιατί με αυτόν τον τρόπο η ελληνική ομογένεια θα δώσει ένα ξεχωριστό παρόν στις αποφάσεις για την πορεία της χώρας. Δεύτερον, πιστεύω ότι πρέπει και αξίζει να συμβάλλεται στην απόφαση του ποιοι θα εκπροσωπήσουν τους Έλληνες και τον Ελληνισμό στο Ευρωκοινοβούλιο, όπου παίρνονται πλέον πολύ σοβαρές αποφάσεις για το παρόν και το μέλλον όλης της Ευρώπης, το παρόν και το μέλλον της Ελλάδας. Άρα το ποιοι θα εκπροσωπήσουν την πατρίδα μας και τον ελληνισμό στο Ευρωκοινοβούλιο αφορά τους Έλληνες σε ολόκληρη τη γη και της ελληνικής ομογένειας.

Θέλω επίσης να απευθύνω ένα κάλεσμα προς όλα τα πολιτικά κόμματα. Είναι υπόθεση όλων μας να συμβάλλουμε στο να αυξηθεί η συμμετοχή της ψήφου των Ελλήνων του εξωτερικού. Ανεξάρτητα από το τι ψηφίζει ο καθένας, είμαστε όλοι Έλληνες, είμαστε πατριώτες, αγαπάμε την πατρίδα μας και οφείλουμε να το δείξουμε και με τη συμμετοχή μας σε αυτές τις εκλογές. Η υπόθεση της επιστολικής ψήφου που γίνεται πλέον πραγματικότητα, είναι μια υπόθεση ενότητας των Ελλήνων και του Ελληνισμού. Βάζουμε τέλος σε περιττούς διχασμούς. Ο κάθε πολίτης με αυτόν τον τρόπο συμμετέχει στην πορεία του έθνους μας, στην πορεία της πατρίδας μας και πιστεύω ότι μπορούμε όλοι μαζί να γράψουμε μια πολύ καλή σελίδα στην ιστορία της χώρας με την ευκαιρία των επόμενων ευρωεκλογών.

Υπενθυμίζω σε όλους, ότι η δυνατότητα να ψηφίζουν οι Έλληνες του εξωτερικού από τη χώρα στην οποία βρίσκονται, ήταν μία πρόνοια του Συντάγματος από το 1975. Αλλά το Σύνταγμά μας τότε προέβλεψε, ότι ο νόμος με τον οποίο αυτό θα συμβεί χρειάζεται 200 ψήφους στη Βουλή. 200 ψήφους δεν μπόρεσε ποτέ να συγκεντρώσει κανείς. Έτσι όταν η Ν.Δ. κέρδισε τις εκλογές του 2019 και ανέλαβα τα καθήκοντα του Υπ. Εσωτερικών της χώρας, η συζήτηση που κάναμε με τον Πρωθυπουργό είναι ότι πρέπει να κάνουμε τα πάντα ώστε επιτέλους η συνταγματική πρόνοια να γίνει πράξη. Αλλά έπρεπε και εμείς να βρούμε τις 200 ψήφους. Προκειμένου να βρούμε τις 200 ψήφους τότε, έπρεπε να κάνουμε μια σειρά συμβιβασμούς. Διότι αυτό που θέλαμε ήταν να ψηφίζουν όλοι οι Έλληνες στο εξωτερικό χωρίς την παραμικρή διάκριση. Η επιστολική ψήφος, είναι και η πιο απλή λύση. Αυτό τότε δεν ήταν αποδεκτό από το σύνολο. Στο πλαίσιο αυτών των συμβιβασμών προβλέφθηκε και η εκπροσώπηση των Ελλήνων του εξωτερικού, στην πραγματικότητα με έναν αριθμό παραπάνω στο ψηφοδέλτιο επικρατείας και έτσι αυξήσαμε τότε τους βουλευτές επικρατείας από 12 σε 15. Θέλω να σημειώσω ότι έτσι μπήκε στην πολιτική ζωή της Ελλάδας και ο σημερινός αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Καθώς υποχρεώναμε τα κόμματα να έχουν αριθμό υποψηφίων από την ομογένεια στα ψηφοδέλτια επικρατείας και έτσι προέκυψε και η παρουσία του κυρίου Κασσελάκη στα ελληνικά πολιτικά πράγματα.

Έχει πολύ μεγάλη σημασία ο αριθμός που θα έρθει να ψηφίσει. Διότι αντιλαμβάνεστε ότι τότε μπορούμε να μπούμε και σε θέματα καλύτερης εκπροσώπησής των Ελλήνων του εξωτερικού.

Πιστεύω ότι οι Έλληνες είμαστε ενωμένοι και ο ελληνισμός είναι ενωμένος και επομένως οφείλουμε όλοι να κάνουμε τα πάντα ώστε οι Έλληνες του εξωτερικού να μπορούν να συμμετέχουν στις εκλογές και να έχουν μεγάλη συμμετοχή στην άσκηση αυτού του δικαιώματός τους».

Ανοικτή επιστολή στον πρωθυπουργό της Ελλάδας Κυριάκο Μητσοτάκη

Κύριε πρωθυπουργέ καλωσορίσατε στο Μόντρεαλ, όπου θα διαπιστώσετε ότι η παροικία μας κατάφερε με πολλές θυσίες και αγώνες να διατηρήσει την Ελληνική μας Γλώσσα χάρις στα σχολεία μας και τις Ελληνορθόδοξες παραδόσεις, χάρις στο ζήλο των ελληνικών εθνικοτοπικών συλλόγων και προπαντός στους Ιεράρχες μας. Τις ίδιες διαπιστώσεις έκανε πρόσφατα και ο βουλευτής και πρώην υπουργός Τάκης Θεοδωρικάκος, επισκεπτόμενος τους μαθητές των σχολείων μας.

Το τροπάριο όλων των εκπροσώπων της πατρίδας που επισκέπτονται κατά καιρούς το Μόντρεαλ, είναι πια γνωστό: «Εδώ κτυπάει η καρδιά της Ελλάδας, εύγε σας, είμαστε περήφανοι για σας, κ.λπ.…». Όμως όλοι εδώ ξέρουμε ότι στην πατρίδα, τους απόδημους Έλληνες τους εξυπηρετούν ως πολίτες δευτέρας κατηγορίας. Στο θέμα αυτό θα επανέλθω παρακάτω.

ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΗΣ ΝΔ

Όπως θα γνωρίζεται κ. πρωθυπουργέ, στις 4 Οκτωβρίου 1974 έγινε η Ιδρυτική Διακήρυξη της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ από τον Κωσταντίνο Καραμανλή. Τρία ήταν τα πιστεύω και οι αξίες -και πιστεύω ακόμα να είναι- της ΝΔ: ΠΑΤΡΙΔΑ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.

Στις ίδιες αξίες πιστεύουν οι περισσότεροι απόδημοι Έλληνες, καθώς αυτοί της δικιά μας παροικίας. Πλην όμως, οι πρωταρχικές αυτές αξίες και τα ιδεώδη έχουν «αλλοιωθεί».

Μεταξύ άλλων, η Ιδρυτική Διακήρυξη της ΝΔ τονίζει και υπόσχεται τα εξής: Ότι θα υπηρετεί πάντα και μόνο τα αληθινά συμφέροντα του έθνους, ότι θα θεωρεί πάντα όλους τους Έλληνες όχι μόνο ίσους απέναντι των νόμων αλλά και με ίσα δικαιώματα, και πιο σημαντικό, ότι δε θα φεισθεί κόπων και θυσιών για να καταστήσει την Ελλάδα ισχυρή και απρόσβλητη με εκσυγχρονισμένες Ένοπλες Δυνάμεις για την καταχώρηση της ανεξαρτησίας της Ελλάδας.

Όμως, κύριε πρωθυπουργέ, το μεγαλύτερο κομμάτι των συμπάροικων της Ελληνικής Κοινότητας Μόντρεαλ, δυσαρεστήθηκε από τις τελευταίες ενέργειες που έγιναν και γίνονται στην πατρίδα.

Θα αρχίσω από τον πρόσφατο νόμο όσον αφορά το δικαίωμα υιοθεσίας παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια.

Τουλάχιστον σε αυτό το θέμα, υπήρχε αντίδραση από την Εκκλησία της Ελλάδας.

Εδώ να σας υπενθυμίσω, ότι μεταξύ του 2021-2023 το Πρωτοδικείο ενέκρινε μόνο 326 υποθέσεις από της 927 που «εξέτασε». Ποιος ο λόγος λοιπόν να γίνει αυτός ο νόμος, που έρχεται αντίθετα με την Ιδρυτική Διακήρυξη της ΝΔ όσον αφορά την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ;

Δεύτερον. Εσείς και οι προκάτοχοι σας αφήσατε να «περάσουν» αλλοδαποί μη χριστιανοί, που ο αριθμός τους πολλαπλασιάζεται συνεχώς. Αυτοί που έχουν «εισβάλει» σε όλα τα δυτικά κράτη στις πέντε ηπείρους αλλοιώνουν τον αριθμό γηγενών, με σκοπό να μπορούν να επιβάλουν τους δικούς τους νόμους.

Σε πρόσφατο συλλαλητήριο υπέρ της Παλαιστίνης που έγινε στο Μόντρεαλ, αλλοδαπός διαδηλωτής τόνισε «όταν θα γίνουμε πολλοί και θα επιβάλουμε το νόμο της ΣΑΡΙΑΣ σε όλους σας!».

Η πολύ… αισθητή παρουσία τους έχει αυξήσει – όσο και να μην θέλουν να το παραδεχτούν οι δυτικές (κυρίως) κυβερνήσεις – τα ποσοστά εγκληματικότητας, αφήνοντας τους γηγενείς των δυτικών χωρών σχεδόν στο έλεος του Θεού.

Αν ζητήσετε να σας προσκομίσουν, κ. πρωθυπουργέ, τα αστυνομικά συμβάντα, θα διαπιστώσετε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό ληστειών βιασμών κ.λπ.… γίνονται από αλλοδαπούς.

Οι Έλληνες πολίτες ζουν με το φόβο κάθε μέρα από αυτούς. Φυσικά, υπάρχουν και οικογενειάρχες αλλοδαποί, αλλά ως επί το πλείστων η πλειοψηφία έχει τάση προς την παραβατική συμπεριφορά…

Επίσης, ο αριθμός τους μπορεί να παίξει ρόλο κατά της Ελλάδας σε περίπτωση – ο μη γένοιτο – σύρραξης με την Τουρκία.

Η δε αυτή… γειτόνισσα, έχει καταφέρει να επιβάλει σε εσάς και στους προκάτοχούς σας τον πολλαπλασιασμό τεμενών, μερικά από αυτά τεράστια όπως αυτό στο Βοτανικό. Στην απέναντι όμως όχθη, στην Κωνσταντινούπολη, ξέρετε πολύ καλά ότι Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ μετατράπηκε σε τέμενος και δεν έχει προστεθεί καμία ορθόδοξη εκκλησία για τους εκεί Έλληνες.

Τρίτον και σημαντικότερο, στην Ιδρυτική Διακήρυξη του κόμματος σας η πρώτη αξία είναι η ΠΑΤΡΙΔΑ. Ο απέναντι γείτονας, που έχει αποδείξει τις επεκτατικές προθέσεις του επανειλημμένως, παραβιάζοντας συνεχώς τον Ελληνικό εναέριο και θαλάσσιο χώρο. Οφείλεται λοιπόν να εξασφαλίσετε την αυτοκυριαρχία των Ενόπλων Δυνάμεων μας.

Εν μέρει το κάνατε με την αγορά των αεροσκαφών RAFALE και τις φρεγάτες BELHARA, πλην όμως ο γείτονας – που είναι ακόμα το «καλό παιδί» της Δύσης και των Αμερικανών – εξοπλίζεται εντατικά. Έχοντας τη δικιά τους βιομηχανία όπλων, όχι μόνο εξασφαλίζουν τις ένοπλες τους δυνάμεις, αλλά κερδίζουν εκατομμύρια πουλώντας τα όπλα τους.

Είναι καιρός λοιπόν, αν θέλουμε να διασφαλίσουμε την εδαφική ακεραιότητα της Ελλάδας, να αποκτήσουμε κι εμείς κάποια ανεξαρτησία στο οπλοστάσιο μας.

Τώρα, ακόμα εμείς, εδώ στο Μόντρεαλ, δεν έχουμε καταλάβει πως σκέπτεται η Ελληνική Κυβέρνηση να υπερασπίσει τα εδάφη της και προπαντός τα νησιά μας που επιβουλεύεται η Τουρκία, όταν δεκάδες τόνοι οπλισμός, οβίδες, άρματα μεταφοράς προσωπικού, πυροβόλα μεγάλης εμβέλειας και αντιαρματικά, αντιαεροπορικά, κ.λπ.… μεταφέρονται από τα ελληνικά εδάφη στον πόλεμο της Ουκρανίας… Μήπως θα αντιμετωπίσουμε μια πιθανή επίθεση του γείτονα με… νεροπίστολα από τα JUMBO;

Όταν η Τουρκία πανηγυρίζει για την κατασκευή αεροσκάφους 5 γενιάς, όπου σε λίγα χρόνια θα έχει καμιά 400αριά από αυτά, και όταν έχει ήδη τις δυνατότητες να καλύψει τους Ελληνικούς ουρανούς με τα δικά της ΝΤΡΟΝΣ, πως εμείς θα αμυνθούμε όταν παραχωρούμε τον οπλισμό μας στην Ουκρανία; Ή μήπως πιστεύουμε ότι θα εμπλακούν οι σύμμαχοι μας για να μας βοηθήσουν κατά του εχθρού; Αυτά για μένα είναι «όνειρο θερινής νυκτός».

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΠΟΔΗΜΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ

Κ. Πρωθυπουργέ,  η επιστολική ψήφος, που καταφέρατε να περάσετε συγκεντρώνοντας 200 βουλευτές υπέρ, πρέπει να γίνει η αφετηρία μια καλύτερης αντιμετώπισης και συνεργασίας με τους απανταχού απόδημους.

Ως σύγκριση, οι Γάλλοι απόδημοι ψηφίζουν σε κάλπες στον τόπο παραμονής τους, υπό την επιτήρηση των προξενικών τους αρχών.

Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να αναβαθμίσετε σε υπουργείο το υφυπουργείο Απόδημου Ελληνισμού. Ένα υπουργείο που θα εξυπηρετεί χωρίς ταλαιπωρίες τους απόδημους Έλληνες για τις οποιεσδήποτε υποθέσεις τους.

Ta NEA volume 18-11

0

The current issue of the Greek Canadian News Ta NEA volume 18-11 published March 22nd, 2024.
Covering news from Greece, local news, politics, sports and other newsworthy events.
(Click on the image to read the paper.)

Ευρωεκλογές: Την Ακροδεξιά βάζει απέναντι για τη μεγάλη μάχη ο Μητσοτάκης

0
Ευρωεκλογές: Την Ακροδεξιά βάζει απέναντι για τη μεγάλη μάχη ο Μητσοτάκης

Η πολιτική και εκλογική μείωση της ακροδεξιάς στις εκλογές του Ιουνίου φαίνεται ότι έχει μπει πλέον στις προτεραιότητες του Κυριάκου Μητσοτάκη 

Μια περίεργη σκηνή εκτυλίχθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου, μόλις έγιναν γνωστά τα αποτελέσματα των εκλογών στην Πορτογαλία: Παρά το ότι, μετά από μια σειρά ετών που κυβερνούσαν οι σοσιαλιστές, διαφαίνεται σχηματισμός κεντροδεξιάς κυβέρνησης μειοψηφίας, ωστόσο ο προβληματισμός στους συνεργάτες του πρωθυπουργού ήταν έκδηλος!

Αιτία δεν ήταν τόσο η εκλογική επίδοση της κεντροδεξιάς και της κεντροαριστεράς, κάτι που μάλλον ήταν αναμενόμενο, αλλά η εκτόξευση, κυριολεκτικά, της πορτογαλικής ακροδεξιάς, που από 3% στις προηγούμενες εκλογές έφτασε κοντά στο 20%.

Και το χειρότερο: Τα ποιοτικά στοιχεία των δημοσκοπήσεων και οι αναλυτές που ερμηνεύουν τις μετρήσεις και ενημερώνουν τον πρωθυπουργό, εκτιμούν ότι επίσης απρόσμενη άνοδο μπορεί να έχει η ελληνική ακροδεξιά στις ευρωεκλογές του Ιουνίου!

ΤΑΒΑΝΙ ΓΙΑ ΣΥΡΙΖΑ – ΠΑΣΟΚ

Με δεδομένα τα εκλογικά «ταβάνια» των δύο μεγαλύτερων κομμάτων της αντιπολίτευσης, ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ, ο Κυριάκος Μητσοτάκης φαίνεται ότι έχει προσανατολιστεί – αν δεν έχει καταλήξει ήδη… – στη δυναμική αντιμετώπιση της ακροδεξιάς ρητορείας και της προσπάθειας αντικοινωνικών δυνάμεων στο χώρο αυτό να αξιοποιήσουν τη συγκυρία, για να γίνουν σημαντικοί παίκτες στο πολιτικό σκηνικό.

Ήδη ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας έχει αρχίσει να κάνει εμφανή τα σημάδια που δείχνουν ότι βάζει απέναντι την ακροδεξιά και ξεκινά τον πολιτικό κι εκλογικό της αφοπλισμό.

Επετέθη με σφοδρότητα εναντίον του Γενικού Γραμματέα του ΚΚΕ, Δημήτρη Κουτσούμπα, για την περίφημη αναφορά τού τελευταίου στους «sugar daddies», ενώ το ίδιο έκανε και η κομματική ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.

ΤΕΛΟΣ Η ΑΣΥΛΙΑ ΣΤΟ ΚΚΕ

Μάλιστα ο πρωθυπουργός – καθόλου τυχαία… – δεν περιόρισε τις βολές του στο πρόσωπο του ΓΓ του ΚΚΕ, αλλά τις έστρεψε συνολικά εναντίον του κόμματος αυτού, όταν είπε «δε θα παραμείνετε στο απυρόβλητο ως δήθεν δύναμη εκσυγχρονισμού που είναι υπεράνω κριτικής… ίσως φαντασιώνεστε την Ελλάδα ως κομμουνιστική χώρα όταν μιλάτε για γυναίκες που εκδίδονται».

Πρόκειται για την πιο οξεία επίθεση που έχει κάνει ποτέ αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας στο ΚΚΕ, το οποίο απολάμβανε, σύμφωνα με βουλευτές της δεξιάς πτέρυγας του κυβερνώντος κόμματος, ενός είδους «ασυλία» από τις λεγόμενες αστικές πολιτικές δυνάμεις.

ΣΤΟΧΟΣ ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ

Δεύτερο σημείο που δείχνει την προσπάθεια Μητσοτάκη να συγκρατήσει αλλά και να προσελκύσει δεξιούς ψηφοφόρους, ώστε να μην πάνε στην άκρα δεξιά, είναι η επαναφορά του ιστορικού «πυρσού» στο σήμα του 15ου Συνεδρίου της Νέας Δημοκρατίας, κάτι που επίσης «μιλάει» στο δεξιό τμήμα του κόμματος.

Τρίτο χαρακτηριστικό είναι η προσεκτική μεν, εντατική δε, προσπάθεια ένταξης στο ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας, προσώπων από το χώρο της Δεξιάς, όπως τον Φαήλο Κρανιδιώτη. Εδώ ο κίνδυνος είναι να πέσει σε πρόσωπα που στη συνέχεια μπορεί να δημιουργήσουν διάφορα προβλήματα, λένε πηγές από το Μέγαρο Μαξίμου, «α λά Μπογδάνο», όπως διευκρινίζουν.

Τέταρτο, σε τηλεοπτική του συνέντευξη στους «Αταίριαστους» του Σκάι, ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε εκτενώς στην πάταξη της εγκληματικότητας, προανήγγειλε ότι θα βγουν πολύ περισσότεροι αστυνομικοί στους δρόμους για περιπολίες, αναφέρθηκε στις προσπάθειες εξάρθρωσης της Greek mafia και πάταξης της οπαδικής βίας, ενώ πρόσθεσε ότι μέσα στο Μάρτιο θα αυξηθεί ο κατώτατος μισθός και θα ξεπεράσει τα 800 ευρώ.

Με αυτά τα δεδομένα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στο προσεχές διάστημα ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας θα ξεδιπλώσει μια επιθετική ρητορική σε ζητήματα, που έτσι κι αλλιώς, ενδιαφέρουν τη δεξιά πτέρυγα του κόμματος αλλά και άλλους δεξιούς πολίτες που δεν είναι ενταγμένοι στη ΝΔ, όπως το μπλοκάρισμα της ενταξιακής πορείας της Αλβανίας λόγω της υπόθεσης Μπελέρη, την ανυποχώρητη στάση απέναντι στην Τουρκία που έχει οδηγήσει την Άγκυρα σε αναδίπλωση, τον εξαιρετικά μεγάλο περιορισμό των μεταναστευτικών ροών κλπ.

Η πολιτική και εκλογική μείωση της ακροδεξιάς στις εκλογές του Ιουνίου φαίνεται ότι έχει μπει πλέον στις προτεραιότητες του Κυριάκου Μητσοτάκη. 

© imerisia.gr

Το ΚΚ Κίνας απαιτεί την καταστροφή σε εθνικό επίπεδο όλων των δεδομένων COVID-19

0
Το ΚΚ Κίνας απαιτεί την καταστροφή σε εθνικό επίπεδο όλων των δεδομένων COVID-19

Μετά τα ακραία μέτρα περιορισμού κατά τη διάρκεια της επιδημίας του COVID-19, το Πεκίνο επέλεξε να παραμείνει αδιάφορο απέναντι στην πανδημία που μαίνεται. Πρόσφατες αποκαλύψεις από πηγή με γνώση του θέματος υποδεικνύουν, ότι το καθεστώς έχει δώσει εντολή για την καταστροφή σε εθνικό επίπεδο όλων των δεδομένων COVID-19 στο σύστημα υγειονομικής περίθαλψης.

Πρόσφατα, ο κ. Τσεν (ψευδώνυμο) από την Τσανγκσά, Χουνάν, αποκάλυψε στην κινεζική έκδοση της εφημερίδας The Epoch Times ότι ο φίλος του κατέχει ηγετικό ρόλο σε τοπικό νοσοκομείο. «Μου το είπε ευθέως: η κυβέρνηση δίνει εντολή στα τμήματα υγείας σε όλη τη χώρα να εξαλείψουν όλα τα δεδομένα που σχετίζονται με τον COVID-19, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών σχετικά με ολόκληρη τη διαδικασία πρόληψης της επιδημίας και τα αρχεία εμβολιασμού. Πρέπει να εξαφανίσουν όλα τα δεδομένα χωρίς να αφήσουν ίχνη, και τα αρχεία των υπολογιστών πρέπει να διαγραφούν εντελώς», δήλωσε ο κ. Τσεν. «Τόνισε ότι αυτή η οδηγία είναι πανεθνική και αναμφισβήτητα αληθινή», δήλωσε ο κ. Τσεν.

Ο κ. Τσεν διευκρίνισε, ότι η απαίτηση του ΚΚΚ συνεπάγεται: «Κανένα δεδομένο δεν μπορεί να γλιτώσει, ούτε στο χαρτί ούτε στους υπολογιστές. Τα αρχεία της χορήγησης εμβολίων πρέπει να διαγραφούν, καθώς και τα αρχεία των εξετάσεων νουκλεϊκών οξέων και κάθε ντροπιαστικό περιστατικό που συνέβη κατά τη διάρκεια ολόκληρης της διαδικασίας πρόληψης της επιδημίας».

Σύμφωνα με τον κ. Τσεν, οι αρχές επιδιώκουν να σβήσουν αυτή την περίοδο από την ιστορία, σκοπεύοντας να αποτρέψουν τις μελλοντικές γενιές από το να μάθουν γι’ αυτά τα γεγονότα, καθώς αυτό σηματοδοτεί μια κυβερνητική αποτυχία. Έκανε παραλληλισμούς με τις ενέργειες του Μάο Τσετούνγκ που είχαν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών Κινέζων, ενέργειες που σκόπιμα παραλείφθηκαν από τα ιστορικά αρχεία.

Μετά την εμφάνιση της επιδημίας του COVID-19 στις αρχές του 2020, το Κομμουνιστικό Κόμμα της Κίνας (ΚΚΚ) ακολούθησε μια προσέγγιση «μηδενικού COVID», εφαρμόζοντας ακραία μέτρα ελέγχου της πανδημίας. Ωστόσο, τα μέτρα αυτά οδήγησαν σε συχνές παράπλευρες καταστροφές, τροφοδοτώντας την κλιμακούμενη δημόσια δυσαρέσκεια και οργή.

Κατά το δεύτερο μισό του 2022, το «Κίνημα της Λευκής Βίβλου» σάρωσε όλη τη χώρα, με διαδηλώσεις στους δρόμους να ξεσπούν σε διάφορες περιοχές. Πριν από το 20ό Εθνικό Συνέδριο του ΚΚΚ, πανό εμφανίστηκαν στη γέφυρα Σιτόνγκ του Πεκίνου, απαιτώντας τον τερματισμό της πολιτικής μηδενικού COVID και ζητώντας την πτώση του Κινέζου ηγέτη Σι Τζινπίνγκ.

Στα τέλη του 2022, το ΚΚΚ προχώρησε σε απροσδόκητη άρση των λοκντάουν, γεγονός που αποκάλυψε τη σοβαρότητα της πανδημίας υπό τα λοκντάουν. Αμέσως, τόσο μολυσμένα άτομα όσο και σοροί κατέκλυσαν τα νοσοκομεία σε ολόκληρη τη χώρα.

Η ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΝΤΕΙΝΕΤΑΙ

Σύμφωνα με τον κ. Τσεν, ο COVID-19 καθώς και πολυάριθμα κρούσματα πνευμονίας και λευκού πνεύμονα, εξακολουθούν να πληθαίνουν στη χώρα. «Επί του παρόντος, τα νοσοκομεία είναι γεμάτα με πολλούς ηλικιωμένους και παιδιά, και η νοσοκομειακή επιχείρηση παραμένει ακμάζουσα. Η κατάσταση είναι ιδιαίτερα τεταμένη στα καλά εξοπλισμένα νοσοκομεία, όπου οι απλοί πολίτες συνήθως δεν μπορούν να κάνουν εισαγωγή».

Μόλις τον περασμένο Φεβρουάριο, σε ένα τοπικό ψιλικατζίδικο, έγινε μάρτυρας ενός άνδρα γύρω στα 30 που κατέρρευσε ενώ αγόραζε σνακ με τη σύζυγο και το παιδί του. Διηγήθηκε ότι οι τραυματιοφορείς δεν μπόρεσαν να σώσουν τον άνδρα, αλλά απομάκρυναν το πτώμα από το χώρο.

Σύμφωνα με τον κ. Τσεν, υπάρχει μια ευρέως διαδεδομένη πεποίθηση στο κοινό ότι αυτά τα αποτελέσματα συνδέονται με τη λήψη του εμβολίου. Όπως είπε, «μετά τον εμβολιασμό, πολλοί από εμάς αισθάνθηκαν σωματικά αδιαθεσία για περίπου μία εβδομάδα, βιώνοντας σημαντική δυσφορία. Ορισμένα άτομα που αναζήτησαν ιατρική φροντίδα ανακάλυψαν στη συνέχεια οζίδια στους πνεύμονές τους. Πρόκειται για ένα συνηθισμένο σενάριο για άτομα που ήταν προηγουμένως υγιή πριν από τον εμβολιασμό. Ωστόσο, οι περισσότεροι άνθρωποι αποφεύγουν να συζητούν ανοιχτά γι’ αυτά τα ζητήματα, επειδή δεν έχουν συγκεκριμένες αποδείξεις για να τα αποδώσουν στο εμβόλιο».

Κατάλαβε ότι ορισμένοι γιατροί διατηρούν διφορούμενη στάση, ενώ άλλοι μπορεί να ισχυρίζονται ότι δεν υπάρχει θεραπεία.

Δήλωσε ότι έχει ακούσει συζητήσεις μεταξύ των ανθρώπων γύρω του, που εικάζουν ότι θα υπάρχει ένα εκτεταμένο ποσοστό θνησιμότητας μεταξύ όσων έχουν εμβολιαστεί δέκα χρόνια αργότερα.

Ανέφερε επίσης ότι «η πανδημία COVID-19 και το εμβόλιό της έχουν ήδη οδηγήσει σε σημαντικό αριθμό θανάτων μεταξύ των ηλικιωμένων. Εάν υπάρξει και άλλος θάνατος μεγάλης κλίμακας σε δέκα χρόνια, η κυβέρνηση θα τον αποδώσει σε άλλες αιτίες και όχι στο εμβόλιο COVID-19».

Ο κ. Τσεν μοιράστηκε, ότι ένας φίλος που εργάζεται στο σύστημα υγειονομικής περίθαλψης εξέφρασε αμφιβολίες σχετικά με τη νομιμότητα της ταχείας παραγωγής εμβολίων COVID-19 από την Κίνα. Σύμφωνα με τον κ. Τσεν, ο φίλος του υποστήριξε: «Ένα ώριμο και επιτυχημένο εμβόλιο δεν μπορεί να αναπτυχθεί τόσο γρήγορα. Προσωπικά πιστεύω ότι τα εμβόλια που έχουμε λάβει είναι πλαστά και συνοδεύονται από ανεπιθύμητες παρενέργειες».

Ο COVID-19 ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ

Ο Γουάνγκ Ντονγκ (ψευδώνυμο) από το Λουάν της επαρχίας Ανχούι, δήλωσε στους Epoch Times ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που έχουν μολυνθεί από τον ιό, συμπεριλαμβανομένων ενηλίκων και παιδιών. «Τα νοσοκομεία είναι υπερπλήρη εδώ και χρόνια από το 2020», είπε. Οι θάνατοι ακούγονται συχνά. «Πρόσφατα, υπήρξαν πολλοί θάνατοι, κυρίως μεταξύ ατόμων με υποκείμενες παθήσεις, με μεγαλύτερο ποσοστό να είναι ηλικιωμένα άτομα. Ωστόσο, υπήρξαν και περιπτώσεις που αφορούσαν νεότερα άτομα», δήλωσε ο κ. Γουάνγκ.

Ο κ. Λιου από το Χεφέι της επαρχίας Ανχούι, επιβεβαίωσε στους Epoch Times ότι υπάρχουν ουρές για ιατρική περίθαλψη λόγω μολύνσεων από ιούς, με χρόνους αναμονής από μία έως δύο ώρες κατά τη διάρκεια του κινεζικού νέου έτους. Ο ίδιος σημείωσε υψηλότερη συχνότητα μόλυνσης μεταξύ των παιδιών και των ηλικιωμένων.

«Οι γιατροί δεν αποκαλύπτουν το συγκεκριμένο ιό που προκαλεί τη λοίμωξη και ο όρος COVID-19 αναφέρεται σπάνια. Φαίνεται ότι ο ιός COVID-19 έχει γίνει ένα επίμονο ζήτημα. Μετά από περισσότερα από τρία χρόνια πανδημίας, οι άνθρωποι δεν είναι πλέον αφελείς – καταλαβαίνουμε την κατάσταση», δήλωσε ο κ. Λιου.

*theepochtimes.gr/pigi-to-kk-kinas-apaitei-tin-katastrof/

WSJ: Η ΣΥΜΦΩΝIΑ ΡΩΣΙΑΣ – ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΣΩΖΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

0
WSJ: Η ΣΥΜΦΩΝIΑ ΡΩΣΙΑΣ – ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΣΩΖΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

ΠΩΣ ΤΗΝ ΤΙΝΑΞΑΝ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΟΙ ΗΠΑ ΚΑΙ Ο «ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ» BORΙS JOHNSON

Μία σημαντικότατη και ιστορικής σημασίας αποκάλυψη βλέπει το φως της δημοσιότητας. Πρόκειται για μία αποκάλυψη που δικαιώνει απολύτως τη Ρωσία και φωτίζει το διαλυτικό ρόλο που διαδραμάτισε η Δύση στην ουκρανική κρίση και είχε ως αποτέλεσμα να χαθούν άδικα δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι. Η Wall Street Journal αποκαλύπτει το προσχέδιο συμφωνίας Ρωσίας – Ουκρανίας, που είχε συναφθεί στην Τουρκία τον Απρίλιο 2022.

ΤΙ ΠΡΟΕΒΛΕΠΕ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ

Το έγγραφο 17 σελίδων ανέφερε ότι η Ουκρανία δε θα επιτρέπεται να ενταχθεί σε στρατιωτικές συμμαχίες, όπως το ΝΑΤΟ, και ότι δε θα επιτραπεί η είσοδος ξένων όπλων στη χώρα, σύμφωνα με τη Wall Street Journal. Σύμφωνα με το προσχέδιο συμφωνίας της 15ης

Απριλίου 2022, ο ουκρανικός στρατός έπρεπε επίσης να μειωθεί σε ένα συγκεκριμένο αριθμό προσωπικού.
Από την πλευρά της η Ρωσία επέμεινε να χρησιμοποιείται η ρωσική γλώσσα σε ίση βάση με την ουκρανική σε κυβερνητικές υπηρεσίες και δικαστήρια, αλλά το Κίεβο δεν υπέγραψε τη συγκεκριμένη ρήτρα της συμφωνίας. Επιπλέον, η συμφωνία κατοχύρωνε την κυριαρχία της Ρωσίας στην Κριμαία και απέκλειε ένα ουδέτερο καθεστώς για τη χερσόνησο.
Με το προσχέδιο συμφωνίας γινόταν δεκτοί μερικοί από τους βασικούς όρους που είχε θέσει η Ρωσία με την έναρξη της ειδικής επιχείρησης, όπως η αποστρατιωτικοποίηση και η παροχή εγγυήσεων ασφαλείας με τη μη ένταξη της Ουκρανίας σε στρατιωτικό συνασπισμό. Βασικό σημείο ήταν και η αναγνώριση της ρωσικής κυριαρχίας στην Κριμαία, ενώ το καθεστώς των τεσσάρων περιοχών θα αποτελούσε αντικείμενο περαιτέρω συζητήσεων.

ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΤΑΔΙΟ ΟΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ

ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΑΡΤΗΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ

Η συμφωνία του 2022 δεν περιείχε ρήτρες για τις περιοχές, οι οποίες αργότερα έγιναν μέρος της Ρωσίας (Donetsk, Lugansk, Zaporihzia, Kherson). Οι πρόεδροι της Ρωσίας και της Ουκρανίας, Vladimir Putin και Volodymyr Zelensky έπρεπε να συζητήσουν αυτό το θέμα κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων, αλλά εκείνες τελικά δεν πραγματοποιήθηκαν ποτέ. Άλλες χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, της Μεγάλης Βρετανίας, της Κίνας, της Γαλλίας και της Ρωσίας, έπρεπε να διασφαλίσουν την εφαρμογή της συνθήκης ειρήνης.

Ο ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ

ΚΑΙ ΤΟΥ BORIS JOHNSON

Αυτές οι χώρες έπρεπε να υπερασπιστούν την ουδετερότητα της Ουκρανίας σε περίπτωση παραβίασης της συνθήκης. Τον καταστροφικό ρόλο που διαδραμάτισε ο πρώην πρωθυπουργός της Μεγάλης Βρετανίας, Boris Johnson, αποκάλυψε ο Ρώσος πρέσβης στο Λονδίνο Andrei Kelin. Σύμφωνα με το Ρώσο διπλωμάτη, ο Johnson ματαίωσε όλα τα επιτεύγματα στη διαδικασία διαπραγμάτευσης μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας την άνοιξη του 2022. Όπως εξήγησε, ο Johnson έχοντας λάβει την έγκριση και την εντολή της Ουάσιγκτον, μετέβη στις διαπραγματεύσεις και ζήτησε να πεταχτεί στα σκουπίδια το έγγραφο, που είχε ήδη μονογραφεί από τον επικεφαλής της ουκρανικής αντιπροσωπείας David Arakhamia.

Στα τέλη Νοεμβρίου του 2023, ο Arakhamia, επικεφαλής της παράταξης του κυβερνώντος κόμματος «Υπηρέτης του Λαού της Ουκρανίας» στο Κοινοβούλιο και πρώην επικεφαλής διαπραγματευτής στις συνομιλίες με τη Ρωσία, αποκάλυψε πως ο Johnson ήταν το πρόσωπο που απαγόρευσε στο Κίεβο να υπογράψει συμφωνία με τη Μόσχα για τον τερματισμό της σύγκρουσης την άνοιξη του 2022.
Είπε επίσης, ότι η Ουκρανία απέρριψε τη συμφωνία κατάπαυσης του πυρός, λόγω της αντίθετης ρήτρας του συντάγματος σχετικά με τις ευρωατλαντικές φιλοδοξίες της χώρας.
Ως συμφωνία μπορεί να μην ήταν η τέλεια, όπως καμία συμφωνία δεν είναι απόλυτα ιδανική αλλά εάν δεν την τορπίλιζε η Δύση θα είχαν αποφευχθεί περί τους 400.000 θανάτους και από τις δύο πλευρές και ο κόσμος δε θα βρισκόταν στα πρόθυρα ενός καταστροφικού μεγάλου πολέμου.
Η Ρωσία είχε απομακρύνει το στρατό από το Κίεβο για να διευκολύνει τις συνομιλίες. Ο ίδιος ο Ρώσος πρόεδρος Vladimir Putin σε συνέντευξή του στον Αμερικανό δημοσιογράφο Tucker Carlson στις 8/2/2024 είχε αναφερθεί στις συνομιλίες της Κωνσταντινούπολης, οι οποίες θα μπορούσαν να είχαν τερματίσει τον τρέχοντα πόλεμο στην Ουκρανία.
Υποστήριξε ότι απομάκρυνε τα στρατεύματα από τα περίχωρα του Κιέβου μετά από επιμονή δυτικών ηγετών για να διευκολύνει τις συνομιλίες αλλά οι Ουκρανοί εγκατέλειψαν τις συμφωνίες κατόπιν εντολής της Δύσης – δηλαδή του Βρετανού πρωθυπουργού Boris Johnson.

Η ακίδα από τα mRNA εμβόλια κατά Covid-19 αναπαράγεται συνεχώς μέσα στα κύτταρα των εμβολιασμένων!

0
Η ακίδα από τα mRNA εμβόλια κατά Covid-19 αναπαράγεται συνεχώς μέσα στα κύτταρα των εμβολιασμένων!

Oι θάνατοι των εμβολιασμένων αντιστοιχούν στο 80% των συνολικών απωλειών!

Πολύ ανησυχητικά είναι τα νέα σε ό,τι αφορά τα εμβόλια mRNA κατά του κορωνοϊού, τα οποία δισεκατομμύρια ανθρώπων αναγκάστηκαν να τα κάνουν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αφού όπως αποκαλύπτει ο Έλληνας γενικός χειρουργός Δημήτριος Γάκης, τα πλασμίδια που βρέθηκαν στα εμβόλια μπαίνουν στον πυρήνα των κυττάρων, ενσωματώνονται στο DNA και παράγουν αενάως την ακίδα!
Και θα πει κάποιος, τι σημαίνει αυτό; Παίζει κάποιο ρόλο ως προς την υγεία των εμβολιασμένων;
Τα κακά νέα λοιπόν συνεχίζονται, καθώς η βρετανική κυβέρνηση έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία από τους θανάτους ανάμεσα στους εμβολιασμένους και από τους θανάτους ανάμεσα στους ανεμβολίαστους και οι αριθμητικές διαφορές μεταξύ τους είναι τεράστιες εις βάρος των πρώτων!
Αναλυτικότερα:
◘ Ο εμβολιασμένος πληθυσμός της Βρετανίας είχε σχεδόν ένα εκατομμύριο θανάτους σε 23 μήνες!
◘ Ο μη εμβολιασμένος πληθυσμός είχε λιγότερους από 61.000 θανάτους την ίδια περίοδο!
Τα στοιχεία δημοσιοποίησε η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου και δείχνουν ότι τα τελευταία δύο χρόνια, ο εμβολιασμένος πληθυσμός έχει υποστεί πολύ περισσότερους θανάτους σε σύγκριση με τον μη εμβολιασμένο πληθυσμό, παρόλο που περίπου το 30% του πληθυσμού δεν είχε κάνει ούτε μία δόση του εμβολίου για τον κορωνοϊό.
Με λίγα λόγια, η αναλογία δεν είναι τέτοια που να δικαιολογεί την τεράστια διαφορά στα νούμερα των θανάτων.
Σύμφωνα με την Υπηρεσία Ασφάλειας Υγείας του Ηνωμένου Βασιλείου (UKHSA), έως τον Ιούλιο του 2022 18,9 εκατομμύρια άνθρωποι είχαν αρνηθεί την πρώτη δόση της ένεσης COVID-19, 21,5 εκατομμύρια άνθρωποι είχαν αρνηθεί τη δεύτερη δόση της ένεσης COVID-19, μαζί με 2,6 εκατομμύρια άτομα που είχαν λάβει την πρώτη δόση αλλά αρνήθηκε τη δεύτερη και 30,4 εκατομμύρια άνθρωποι είχαν αρνηθεί την τρίτη δόση της ένεσης COVID-19, μαζί με 8,9 εκατομμύρια άτομα που είχαν λάβει τη δεύτερη δόση αλλά αρνήθηκαν την τρίτη.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του UKHSA, 63,4 εκατομμύρια άνθρωποι ήταν επιλέξιμοι για εμβολιασμό εκείνη τη στιγμή. Ως εκ τούτου, από τον Ιούλιο του 2022, το 30% του πληθυσμού της Αγγλίας παρέμενε εντελώς ανεμβολίαστο. Το 34% δεν εμβολιάστηκε διπλά και το 50% δεν ήταν τριπλοεμβολιασμένο.
Ωστόσο, ο εμβολιασμένος πληθυσμός στο σύνολό του αντιπροσώπευε το 95% όλων των θανάτων από COVID-19 μεταξύ Ιανουαρίου και Μαΐου 2023, ενώ ο μη εμβολιασμένος πληθυσμός αντιπροσώπευε μόλις το 5%! Αλλά το γεγονός ότι αυτοί οι θάνατοι δεν είναι μεταξύ των εμβολιασμένων με μία δόση και δύο δόσεις από το συνολικό πληθυσμό προκαλεί μεγάλη εντύπωση.
Η συντριπτική πλειονότητα μεταξύ εκείνων που εμβολιάστηκαν τέσσερις φορές σε αυτόν τον πληθυσμό, αντιπροσωπεύει το 80% όλων των θανάτων και το 83% όλων των θανάτων μεταξύ των εμβολιασμένων!

Η ΠΗΓΗ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΔΩ: www.pronews.gr/ygeia/sok-i-akida-apo-ta-mrna-emvolia-kata-covid-anaparagetai-synexos/

Κυβέρνηση: Νέος «πονοκέφαλος» η εκκλησία

0
Κυβέρνηση: Νέος «πονοκέφαλος» η εκκλησία

Οι «γαλάζιοι» βουλευτές ανησυχούν για το διήμερο 24-25 Μαρτίου και την αντίδραση της ιεραρχίας

Μετά την απόφαση της ιεραρχίας η δοξολογία της Κυριακής της Ορθοδοξίας να τελεστεί στη Μονή Πετράκη, αυξάνεται η ανησυχία στο Μαξίμου, ότι οι αντιδράσεις της εκκλησίας είναι πολύ πιθανό να δημιουργήσουν πρόβλημα στην κυβέρνηση στις επερχόμενες ευρωεκλογές του Ιουνίου.

Του Μιχάλη Κωτσάκου
© iapopsi.gr

Παραδοσιακά, η πανηγυρική λειτουργία τελούνταν στη Μητρόπολη Αθηνών, χοροστατούντος του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και σύσσωμων των συνοδικών (των 12 αρχιερέων για το έτος), παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας, του υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και πλήθους πολιτικών παραγόντων. Μάλιστα, η Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα διάβαζε η ίδια το «Πιστεύω». Στη συνέχεια, ο ανώτατος πολιτειακός παράγοντας δεξιωνόταν την Ιερά Σύνοδο και παρέθετε γεύμα στο προεδρικό, όπου αντάλλασσαν ομιλίες η Πρόεδρος της Δημοκρατίας και ο Αρχιεπίσκοπος. Τώρα πλέον η ιεραρχία κλείνεται στο καβούκι της και αυτή η σκληρή στάση μετακυλείεται προς τα κάτω.
Η ανησυχία των βουλευτών είναι ότι στην περιφέρεια είναι πολύ πιθανό να υπάρξουν ακραίες φωνές από του άμβωνος το διήμερο 24-25 Μαρτίου, όπου φέτος συμπίπτουν η Κυριακή της Ορθοδοξίας, ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου και φυσικά οι εορτασμοί για την επέτειο της επανάστασης του 1821 και φυσικά οι παρελάσεις. Ήδη, πολλοί γαλάζιοι βουλευτές (και αυτοί που ψήφισαν, αλλά ακόμη και αυτοί που καταψήφισαν το νομοσχέδιο για το γάμο των ομόφυλων ζευγαριών) εκφράζουν ανησυχίες προς την ηγεσία του κόμματος. Και αυτό, διότι διαπιστώνουν στις περιφέρειες τους κινήσεις από ιερείς και ανθρώπους που βρίσκονται κοντά στον κλήρο να οδηγούν το ποίμνιο που διαφωνούσε με το εν λόγω νομοσχέδιο προς τα κόμματα που το καταψήφισαν. Δηλαδή την Ελληνική Λύση, τους Σπαρτιάτες και τη Νίκη. Αξιοσημείωτο είναι, ότι ακόμη και το ΚΚΕ του αναγνωρίζουν, πως στο κρίσιμο αυτό θέμα τάχθηκε με την πλευρά της εκκλησίας. Κι όπως έλεγε βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος από την περιφέρεια «κάποιοι ιερείς δίνουν γραμμή στους πιστούς».
Αν σε αυτό το ζήτημα προσθέσεις και τη γενικότερη δυσαρέσκεια που υπάρχει στην κοινωνία για την ακρίβεια, αλλά και το έλλειμμα ασφάλειας που υπάρχει, τότε ο καθένας μπορεί να κατανοήσει για ποιο λόγο τα καμπανάκια από τους «γαλάζιους» βουλευτές προς το Μαξίμου το τελευταίο διάστημα έχουν ενταθεί. Διότι καλές κι άγιες οι δημοσκοπήσεις, αλλά ουκ ολίγες φορές έχουν πέσει έξω, καθώς από την εποχή του πρώτου μνημονίου μέχρι σήμερα, δηλαδή τα τελευταία 14 χρόνια, οι πολίτες δεν είναι και τόσο ειλικρινείς στις ερωτήσεις των δημοσκόπων.
«Χρειάζεται επειγόντως θετικός βηματισμός, χωρίς απρόοπτα, χωρίς υπουργικές αλαζονείες», λένε οι γαλάζιοι βουλευτές, ελπίζοντας ότι θα πάρει πάνω του το παιχνίδι ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Όλοι (τόσο στην κυβέρνηση, όσο και στο κόμμα) βάζουν στην πρώτη θέση την ακρίβεια, δεδομένου ότι πλήττει οριζόντια τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς – αλλά όχι μόνο. Ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης, βγαίνοντας μπροστά με εντεινόμενες προεκλογικές αναφορές, ξορκίζει τη ψήφο διαμαρτυρίας. Και όχι τυχαία επέλεξε να βρεθεί και ενώπιον της νεολαίας της Ν.Δ. στα πανεπιστήμια και μπροστά σε πολίτες μιας γειτονιάς στη Δυτική Αττική. Μπορεί η κομματική καμπάνια να ξεδιπλωθεί πλήρως από τις 8 Απριλίου, δηλαδή μετά το πανηγυρικό συνέδριο της Ν.Δ. στο Ζάππειο (5-7 Απριλίου), ωστόσο ο πρωθυπουργός έχει την ανάγκη από τώρα να λέει και μάλιστα επανειλημμένως, ότι οι ευρωπαϊκές εκλογές είναι «εθνική κάλπη στην οποία δε χωρούν ανέξοδα μηνύματα διαμαρτυρίας».

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ
Οι μεγαλύτερες πιέσεις για την κυβέρνηση προκύπτουν από την καθημερινότητα. Και μάλιστα από βασικούς πυλώνες της (πέραν εκείνου της ακρίβειας, δηλαδή των εισοδημάτων): από την ασφάλεια, τη δημόσια υγεία, την παιδεία, προκύπτουν αρνητικές εντυπώσεις των πολιτών για τους κυβερνητικούς χειρισμούς. Πρόκειται για θέματα τα οποία έχει ψηλά στην ατζέντα της η παραδοσιακή γαλάζια βάση. Ταυτόχρονα, στις μετρήσεις κοινής γνώμης υπάρχει το εξής, κοινό εύρημα των δημοσκόπων. Βασικό κριτήριο για την ψήφο των πολιτών στην ευρωκάλπη δεν είναι τόσο τα ευρωπαϊκά θέματα, αλλά πρωτίστως τα προβλήματα, οι προσδοκίες και τα αιτήματά τους στην εσωτερική καθημερινότητα.
Ενδεικτικά, στο τελευταίο γκάλοπ της GPO αναφέρεται, πως όσοι θα ψηφίσουν θα έχουν στο μυαλό τους τις γενικότερες πολιτικές θέσεις των κομμάτων (44%), την εσωτερική επικαιρότητα (29,4%), τους υποψηφίους ευρωβουλευτές (15,2%). Μόνο το 9% δηλώνει ότι η ψήφος του θα επηρεαστεί από την ευρωπαϊκή ατζέντα.
Στο πλαίσιο αυτό, η κυβέρνηση έχει σηκώσει αναγκαστικά τη «σημαία» της καθημερινότητας, αναζητώντας πειστικές προσεγγίσεις στα προβλήματα. Ήδη από το Μαξίμου εκπέμπεται ικανοποίηση που οι τιμές στα είδη καθαρισμού έπεσαν, κάτι που σημαίνει ότι το κλίμα και η δυσαρέσκεια θα εκτονωθεί. Και σε συνδυασμό με τη νέα αύξηση του κατώτατου μισθού, αναμένουν ότι θα πάρουν ανάσα εκατομμύρια συμπολίτες μας. Ο ίδιος ο πρωθυπουργός από τη Δάφνη και τη συνδιάσκεψη της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ έστειλε σινιάλο συσπείρωσης «το κοντέρ μηδένισε, οι κάλπες άδειασαν» αλλά και προανήγγειλε αύξηση του φοιτητικού στεγαστικού επιδόματος (στα 2.500 ευρώ), αναγνωρίζοντας το οξύ πρόβλημα της στέγης – όχι μόνο για τους φοιτητές. Αλλά και από τον Ασπρόπυργο, μια περιοχή στην οποία η Ν.Δ. κέρδισε στις εθνικές εκλογές αλλά με το μικρότερο ποσοστό σε όλη τη Δυτική Αττική, ο κ. Μητσοτάκης δεσμεύτηκε εκ νέου ότι η κυβέρνηση θα είναι «διαρκώς παρούσα πάνω από το πρόβλημα της ακρίβειας», ανοίγοντας ταυτόχρονα την τοπική ατζέντα προβλημάτων – από την ασφάλεια έως το κυκλοφοριακό.
Είναι σαφές, ότι ο βασικός στόχος της κυβέρνησης είναι μέχρι το Πάσχα να έχει γλυκάνει τη δυσαρέσκεια των πολιτών στα ζητήματα της καθημερινότητας, ώστε να αντιμετωπίσει και τους εκτός προγράμματος κινδύνους, όπως είναι η στάση της εκκλησίας.
Στο Μαξίμου οι εκλογολόγοι εκτιμούν, πως εάν καταφέρει το κυβερνών κόμμα να συσπειρώσει το εκλογικό σώμα που τις έδωσε δύο σαρωτικές νίκες το 2023, τότε οι όποιες απώλειες στις ευρωεκλογές, όπου πάντα ελλοχεύει ο κίνδυνος της χαλαρής ψήφου, δε θα προκαλέσει τραύματα. Γι’ αυτό και ο πρωθυπουργός λέει συνεχώς, ότι «οι ευρωεκλογές είναι η πρώτη κεντρική εθνική πολιτική μάχη μετά τις εθνικές εκλογές με σημαντικό αποτύπωμα».

EUROVISION

Μία κάκιστη επιλογή…

Από τις 7 έως τις 9 Μαΐου 2024, θα διεξαχθεί στο Μάλμε της Σουηδίας ο διαγωνισμός τραγουδιού Eurovision, που διοργανώνεται κάθε χρόνο από την Ευρωπαϊκή Ραδιοτηλεοπτική Ένωση (EBU), όπου συμμετέχουν καλλιτέχνες που εκπροσωπούν ευρωπαϊκές κυρίως χώρες.
Βασισμένη στο Φεστιβάλ Μουσικής του Σαν Ρέμο της Ιταλίας, η Eurovision είναι ένα από τα πιο μακροχρόνια τηλεοπτικά προγράμματα στον κόσμο. Η Eurovision κατατάσσεται μεταξύ των πιο μη-αθλητικών εκδηλώσεων παγκοσμίως που παρακολουθούνται κάθε χρόνο από εκατομμύρια θεατές. Αρκετοί μάλιστα από τους καλλιτέχνες με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο, έχουν συμμετάσχει σε παλαιότερους διαγωνισμούς, όπως η Σελίν Ντιόν, ο Χούλιο Ιγκλέσιας, η Νάνα Μούσχουρη και η Ολίβια Νιούτον-Τζον.
Ο διαγωνισμός ωστόσο δέχεται κριτική για τη μουσική και καλλιτεχνική του ποιότητα και για μια αντιληπτή πολιτική πτυχή της εκδήλωσης. Οι διαγωνιστικές συμμετοχές έχουν κατά καιρούς χλευασθεί για την κάλυψη διαφόρων εθνοτικών και διεθνών στυλ, ενώ τα τελευταία χρόνια έχουν εκφραστεί ανησυχίες σχετικά με τις πολιτικές φιλίες και τις αντιπαλότητες μεταξύ χωρών που ενδέχεται να επηρεάσουν τα αποτελέσματα.
Κατόπιν σοβαρών επισημάνσεων, οι αμφιλεγόμενες στιγμές από προγενέστερους διαγωνισμούς, περιλαμβάνουν τις συμμετέχουσες χώρες που αποσύρονται σε καθυστερημένο στάδιο, λογοκρισία τμημάτων και πολιτικά γεγονότα που επηρεάζουν τη συμμετοχή.
Στο διαγωνισμό, όπως έχει εξελιχθεί, συμμετέχουν συνήθως τραγούδια που εκπροσωπούν την ποπ μουσική, ενσωματωμένη με άλλα είδη όπως έθνικ, ροκ και ραπ.
Ο διαγωνισμός επίσημα είναι μη κερδοσκοπικός και η χρηματοδότηση συνήθως επιτυγχάνεται μέσω σοβαρής συμμετοχής από κάθε συμμετέχοντα ραδιοτηλεοπτικό οργανισμό, συνεισφορές από τον κεντρικό οργανισμό και τη διοργανώτρια πόλη, καθώς και εμπορικά έσοδα από χορηγίες, πωλήσεις εισιτηρίων και τηλεοπτικές προσφορές.
Η Ελλάδα, από το ντεμπούτο της το 1974, έχει συμμετάσχει στη Eurovision 45 φορές, χάνοντας μόνο έξι διαγωνισμούς. Το 2005 κέρδισε για πρώτη φορά με το τραγούδι των Χρήστου Δάντη – Ναταλίας Γερμανού «My Number One», με ερμηνεύτρια την Έλενα Παπαρίζου.
Φέτος είναι μία συμβολική χρονιά για την Ελλάδα, καθώς είναι ο 50ος διαγωνισμός από την πρώτη φορά που συμμετείχε στη Eurovision το 1974. Το τραγούδι με το οποίο θα εκπροσωπηθεί η χώρα μας έχει τίτλο «ΖΑΡΙ» και το ερμηνεύει η Μαρίνα Σάττι.
Η Μαρίνα Σάττι είναι μία ανερχόμενη και πολλά υποσχόμενη νέα φωνή στο ελληνικό τραγούδι. Είναι τραγουδίστρια, συνθέτης, οργανοπαίκτρια και ηθοποιός.
Η ποικιλία της μουσικής της αντλεί έμπνευση από παραδοσιακές επιρροές και έχει εμφανιστεί δίπλα σε μεγάλα ονόματα του ελληνικού τραγουδιού, όπως ο Γιώργος Νταλάρας, ο Μάριος Φραγκούλης κ.α., ενώ παράλληλα έχει πραγματοποιήσει εμφανίσεις σε πολύ σημαντικούς χώρους πολιτισμού, όπως το Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, το Ωδείο Ηρώδου του Αττικού, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και αλλού.
Την κάθε άλλο παρά θετική άποψή μου για το διαγωνισμό τραγουδιού Eurovision την έχω εκφράσει σε παλαιότερα άρθρα μου. Όσον αφορά το συγκεκριμένο τραγούδι, θεωρώ ότι ήταν μία κάκιστη επιλογή τής – κατά τα άλλα – συμπαθέστατης και ταλαντούχας καλλιτέχνιδας…